Αναγνώστες

Από το Blogger.
Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010
O Mαρκ Γκουεί μίλησε στον Athletic Radio 104,2 και υποσχέθηκε πολλά γκολ αλλά και άνοδο στην Σούπερ Λίγκα.


Ο Ιβοριανός επιθετικός τόνισε μιλώντας στον Μανώλη Σαρρή ότι στόχος του είναι να πετύχει περισσότερα από 15 γκολ ώστε να βοηθήσει τον ΟΦΗ να πάρει την άνοδο στην Σούπερ Λίγκα.

Παράλληλα ο Γκουεί στάθηκε στην εμπιστοσύνη που του έδειξαν οι Χατζηνικολάου, Μαχλάς και στην θέληση που έδειξαν για να έρθει στον ΟΦΗ. Ακόμα μίλησε για τον κόσμο του ΟΦΗ λέγοντας ότι πρόκειται για τους καλύτερους φιλάθλους που είδε πέρυσι στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Μαρκ Γκουεί στον Athletic Radio 104,2:

Για τους λόγους που επέλεξε να συνεχίσει στον ΟΦΗ: «Γνωρίζω ότι στόχος του ΟΦΗ είναι να πρωταγωνιστεί και την επόμενη περίοδο να αγωνίζεται στην Σούπερ Λίγκα έχοντας πάντα υψηλούς στόχους. Οι λόγοι που επέλεξα τον ΟΦΗ είναι ότι πάντα κάνει πρωταθλητισμό και βάζει ψηλά τον πήχη. Πιστεύω ότι φέτος θα μπορέσουμε να είμαστε πρωταγωνιστικοί και θα πάρουμε την άνοδο για την Σούπερ Λίγκα».

Για τους δικούς του στόχους: «Βασικός μου στόχος είναι να πάρουμε την άνοδο. Από εκεί και πέρα προσωπικός μου στόχος είναι να πετύχω όσο πιο πολλά γκολ μπορώ ώστε να πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Ελπίζω ότι με την βοήθεια των συμπαικτών μου να μπορέσω να πετύχω περισσότερα από 15 γκολ. Για εμένα θα είμαι ευχαριστημένος αν μπορέσω να πετύχω πολλά γκολ, πάντα με την βοήθεια των συμπαικτών μου, ώστε να μπορέσει ο ΟΦΗ να πάρει την άνοδο στην Σούπερ Λίγκα».

Για τους φιλάθλους του ΟΦΗ: «Βλέποντας σαν αντίπαλος πέρυσι τον κόσμο του ΟΦΗ, είναι πολύ θερμός και μου θυμίζει τους Γάλλους φιλάθλους. Επειδή είμαι και εγώ θερμός χαρακτήρας θέλω να σκοράρω πολλά γκολ και να τους κάνω χαρούμενους».

Για την περσινή εικόνα του ΟΦΗ: «Πέρυσι ο ΟΦΗ ήταν ένα επίπεδο παραπάνω από τις υπόλοιπες ομάδες. Ευχαριστώ τον προπονητή του ΟΦΗ και τον κύριο Μαχλά που με πίστεψαν και με έφεραν στην ομάδα».

Για την δική του επιθυμία να έρθει στον ΟΦΗ: «Όταν σε θέλει ο προπονητής με τον πρόεδρο της ομάδας τον οποίον γνωρίζουμε όλοι σαν ποδοσφαιριστή, τότε είναι φυσιολογικό να θέλω να πάω σε μια ομάδα που μου δείχνουν ότι με θέλουν τόσο πολύ».

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο