Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Για πρώτη φορά από τότε που ήρθε στον ΟΦΗ, ο Ματίας Βερόν μίλησε στην "Athletic Press" σε μια αποκλειστική συνέντευξη.

O Aργεντινός μέσος μίλησε για τα συναισθήματα που νιώθει φορώντας την φανέλα του ΟΦΗ ενώ παράλληλα αναφέρθηκε στον στόχο που θέτει για τη νέα χρονιά και δεν είναι άλλος από την άνοδο στην Σούπερ Λίγκα.

Ο 29χρονος "μαέστρος" μιλάει ακόμα για το τι του είπε ο Ζήσης Βρύζας που τον συμβούλευσε να έρθει στον ΟΦΗ, για την πρώτη του επαφή με τους Γιάννη Κουράκη - Νίκο Μαχλά αλλά και για τον εαυτό του.

Διαβάστε αναλυτικά την συνέντευξη του Ματίας Βερόν στην Athletic Press:



Πως πήρες την απόφαση να συνεχίσεις την καριέρα σου στον ΟΦΗ;

"Τον προηγούμενο χρόνο δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής και ήθελα να πάω σε μια ομάδα που να παίζω, ομάδα που να είναι πρωταγωνιστής και να έχει υψηλούς στόχους. Από τον Ιανουάριο είχα πάρει την απόφαση να φύγω και να παω σε μια άλλη ομάδα".

Ωστόσο έφυγες από τον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι...
"Κοίταξε, σημαντικό είναι για εμένα να πάω σε ένα μέρος που θα είναι ικανοποιημένη και η οικογένεια μου. Για έναν ποδοσφαιριστή είναι σημαντικό να βρίσκεται σε ένα μέρος όπου θα είναι όλοι χαρούμενοι και μπορώ να μιλήσω με τα καλύτερα λόγια για το Ηράκλειο και την Κρήτη".

Τι συνέβη στον ΠΑΟΚ και ενώ την σαιζόν 2008 - 2009 είχες πολλές συμμετοχές, πέρυσι δεν αγωνίστηκες καθόλου;
"Ούτε εγώ μπορώ να εξηγήσω τους λόγους που έγινε αυτό. Πιο καλά από τον καθένα γνωρίζει ο προπονητής που ήταν τότε στον ΠΑΟΚ".

Πάντως η μεταγραφή σου στον ΟΦΗ επειδή παίζει στην Β΄ Εθνική, αποτέλεσε μια έκπληξη...
"Μόλις ήρθε η πρόταση από τον ΟΦΗ, δεν το σκέφτηκα πολύ. Ο λόγος είναι ότι ήρθα στον ΟΦΗ γνωρίζοντας ότι η ομάδα θα αγωνιστεί στην Β΄ Εθνική και του χρόνου θα παίζει στην Σούπερ Λίγκα. Νιώθω απόλυτα δικαιωμένος για την επιλογή μου να αγωνιστώ στον ΟΦΗ. Σημαντικό για εμένα στην επιλογή της επόμενης ομάδας είναι και το τι συμβολίζει ο σύλλογος. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα, με ιστορία και έχει πρωταγωνιστικούς στόχους και βέβαια την άνοδο στην Σούπερ Λίγκα".

Είχες άλλες προτάσεις εκτός από τον ΟΦΗ;
"Πριν την πρόταση του ΟΦΗ, είχα μια πρόταση από ομάδα Σούπερ Λίγκα όμως δεν ήταν τέτοιο το μέγεθος της που να με κάνει να πω ναι και δεν το σκέφτηκα καθόλου. Θέλω πάντα να αγωνίζομαι σε μια μεγάλη ομάδα που θα έχει υψηλούς στόχους. Αυτό είναι σημαντικό για εμένα".

Η μεταγραφή σου στον ΟΦΗ έγινε πολύ γρήγορα, τι σε έκανε να πειστείς τόσο γρήγορα;
"Το έμαθα 10 ημέρες πριν τις υπογραφές. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα όμως ο τρόπος που μου μίλησαν από τον ΟΦΗ με έκαναν να αποδεχτώ την πρόταση. Όλοι μου έχουν φερθεί άψογα και με κάνουν να νιώθω υπερήφανος για την επιλογή μου. Τόσο ο κύριος Κουράκης που είναι καταπληκτικός άνθρωπος όσο και ο Νίκος(σημ. Μαχλάς) μου φέρονται με τον καλύτερο τρόπο. Τα πάντα μου έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις".

Όμως όπως και να έχει είναι δύσκολη η απόφαση να φεύγεις από την Σούπερ Λίγκα και να παίζεις στην Β΄ Εθνική...
"Σίγουρα, είναι δύσκολη απόφαση όταν αλλάζεις κατηγορία. Όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο και έπρεπε να κοιτάξω να πάω σε μια ομάδα με πρωταγωνιστικούς στόχους που θα κοιτάζει ψηλά".

"Βρύζας και Ζαγοράκης μου είπαν τα καλύτερα λόγια για τον ΟΦΗ"

Πριν έρθεις στον ΟΦΗ, γνώριζες κάτι για την ιστορία της ομάδας;
"Η αλήθεια είναι ότι δεν γνώριζα πολλά για την ιστορία του ΟΦΗ. Όμως, πριν έρθω στην ομάδα μίλησα με τον Ζήση Βρύζα που μου είπε τα καλύτερα λόγια. Μου είπε ποια είναι η ιστορία του ΟΦΗ, ότι αγωνιζόταν για πολλά χρόνια στην Σούπερ Λίγκα, έβγαινε διαρκώς στην Ευρώπη και μόλις τον τελευταίο χρόνο αγωνίζεται στην Β΄ Εθνική. Έχω εμπιστοσύνη στον Ζήση από όλα όσα μου είπε και γνώριζα που ερχόμουν".

Το όνομα σου είχε ακουστεί ότι υπήρχε ενδιαφέρον και τον περασμένο Ιανουάριο, τι έγινε τότε και δεν ήρθες στον ΟΦΗ;
" Όντως αλήθεια είναι. Ο ΟΦΗ είχε ενδιαφερθει αρκετά για εμένα και έκανε πρόταση στον ΠΑΟΚ για να έρθω στην ομάδα. Μου είχε μιλήσει ο Ζαγοράκης για τον ΟΦΗ και δεν είχα πρόβλημα να έρθω στην ομάδα. Όμως τότε η γυναίκα μου ήταν έγκυος και δεν μπορούσα να φύγω από την Θεσσαλονίκη".

Τι σου έχει κάνει εντύπωση από τον ΟΦΗ μέχρι τώρα;
"Η ομάδα δουλεύει σε πολύ καλά πρότυπα και επίπεδα. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι έχει μπει ένας κοινός στόχος που δεν είναι άλλος από την άνοδο. Όλοι δουλεύουμε πάνω σε αυτήν την κατεύθυνση και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε".

Πιστεύεις ότι όταν έρθει η ώρα η ομάδα θα είναι έτοιμη;
"Θεωρώ ότι μετά από 20 ημέρες η ομάδα θα είναι έτοιμη. Είναι λογικό να μην έχει βρει τον ρυθμό της την δεδομένη χρονική στιγμή. Σε μια επαγγελματική ομάδα είναι φυσιολογικό αυτό το γεγονός. Πιστευω ότι όταν έρθει η ώρα για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα θα είμαστε πανέτοιμοι. Έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης".

"Αν δεν πίστευα στην άνοδο δεν θα ερχόμουν στον ΟΦΗ"

Οπότε ο φετινός ΟΦΗ είναι ικανός να πετύχει την άνοδο στην Σούπερ Λίγκα;
"Σίγουρα και εγώ το θέλω πολύ αυτό. Είναι πολύ σημαντικό για τον ΟΦΗ και επίσης είναι σπουδαίο να υπάρχει καλό κλίμα και ηρεμία στην ομάδα. Αν δεν πίστευα ότι ο ΟΦΗ μπορεί να πάρει την άνοδο δεν θα ήμουν εδώ".

Πάντως μέχρι τώρα βλέπουμε ότι υπάρχει εξαιρετικό κλίμα στον ΟΦΗ...
"Είναι σημαντικό αυτό. Όντως, στην ομάδα είναι σπουδαίο το κλίμα και το περιβάλλον. Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα βγει μέσα στο γήπεδο όταν ξεκινήσει η χρονιά".

Τι σου αρέσει να κάνεις μέσα στο γήπεδο;
"Θέλω να έχω συνεχή επαφή με την μπάλα. Η φυσική μου θέση είναι να παίζω ως αμυντικός μέσος".

Τώρα όμως σε βλέπουμε σαν "10αρι"...
"Δεν έχω πρόβλημα με την θέση που με βάζει ο προπονητής μου. Είναι επιλογή του και εγώ την σέβομαι απόλυτα".

Εσύ πότε θα είσαι έτοιμος;
"Είναι λογικό να μην νιώθω έτοιμος 100% αυτήν την περίοδο. Πρέπει να βρω τον ρυθμό μου και πιστεύω ότι αυτό θα γίνει μόλις ξεκινήσει το πρωτάθλημα".

Πως κρίνεις την συνεργασία σου με τον Γιάννη Χατζηνικολάου;
"Βλέπω ότι ο προπονητής έχει μεγάλη όρεξη για δουλειά και αυτό είναι πολύ καλό. Θέλει να είναι σε συνεχή επικοινωνία με τους παίκτες και δουλεύει πάρα πολύ στις προπονήσεις".

Ήδη, είχες μια πρώτη γνωριμία με τον κόσμο, τι άποψη έχεις για τους φιλάθλους του ΟΦΗ;
"Έμεινα εντυπωσιασμένος από τον τρόπο με τον οποίο υποδέχτηκαν την ομάδα στην πρώτη προπόνηση. Γνωρίζω ότι υπάρχει μεγάλος ενθουσιασμός και ακολουθεί τον ΟΦΗ σε όλη την Ελλάδα. Ο κόσμος πρέπει να είναι κοντά μας και να προσπαθήσουν να κάνουν ότι μπορούν ώστε να κάνουν το γήπεδο "καυτή έδρα".



Πηγη: Athletic Radio

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο