Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010
Εξοργισμένος είναι ο Ζντράβκο Πόποβιτς με τα όσα λέγονται και γράφονται τα τελευταία εικοσιτετράωρα αναφορικά με τα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων του με τον ΟΦΗ το φετινό καλοκαίρι. Στην Κρήτη, ο 27χρονος Κροάτης επιθετικός παρουσιάζεται ως… προδότης, αλλά ο ίδιος μέσω του www.sport-fm.gr εξηγεί πως η εξέλιξη των διαπραγματεύσεων ήταν τελείως διαφορετική από ότι την παρουσίασαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ. «Δεν είμαι προδότης» τόνισε ο 27χρονος επιθετικός.
Συνέντευξη στον Αντώνη Κατσίκη

Πέρσι, στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, ο Ζντράβκο Πόποβιτς αγωνίστηκε στον ΟΦΗ (ως δανεικός από τον Ατρόμητο) και φέτος η ομάδα της Κρήτης ήθελε να τον αγοράσει μιας και δεν υπολογιζόταν από τον Γιώργο Δώνη. Τελικά, όπως ενημέρωσαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ μετά το φιλικό της περασμένης εβδομάδας με τον Εργοτέλη δεν ήταν σε θέση να περιμένουν τον Πόποβιτς να απαντήσει στην πρόταση τους και έτσι απέσυραν το ενδιαφέρον τους. Μάλιστα, ο Πόποβιτς φέρεται να έχει συμφωνήσει ήδη με τον Λεβαδειακό. Ο ίδιος όμως, ξεκαθάρισε πως «κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Δεν έχω υπογράψει στον Λεβαδειακό. Εγώ από την ημέρα που τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα, είχε ξεκαθαρίσει πως θα ήθελα να συνεχίσω να αγωνίζομαι στον ΟΦΗ».

Αν και δεν υπολογιζόταν από τον Γιώργο Δώνη, άρχισε προετοιμασία με τον Ατρόμητο, αλλά περίμενα τους ανθρώπους του ΟΦΗ να μιλήσουν με εκείνους του Ατρομήτου για να τελειώσει το θέμα. Μάλιστα, ο μάνατζερ μου είχε πάει δύο φορές στο Ηράκλειο και οι άνθρωποι του ΟΦΗ του έλεγαν πώς να μην ανησυχούμε και η μεταγραφή θα γινόταν. Εγώ περίμενα πως και πώς να ολοκληρωθεί η μεταγραφή, αλλά στον ΟΦΗ μου έλεγαν συνεχώς να περιμένω. Τότε, ήταν που ζήτησαν να μιλήσω με τον κ. Σπανό. Του είπα θέλω να πάω στον ΟΦΗ . Εκείνος μου είπε πως μπορώ να πάω και ως ελεύθερος στον ΟΦΗ. Μάλιστα, η μοναδική απαίτηση που είχε ήταν να πληρώσουν 100.000 ευρώ σε περίπτωση που η ομάδα κέρδιζε την άνοδο της στη Σούπερ Λίγκα».

Οι μέρες περνούσαν και η συμφωνία δεν ολοκληρωνόταν μιας και από τον ΟΦΗ δεν έδιναν μια ξεκάθαρη απάντηση παρά μόνο απαντούσαν πως «η μεταγραφή θα ολοκληρωθεί, αλλά απαιτούταν λίγο ακόμη χρόνος». Ο 27χρονος επιθετικός είχε αρχίσει να ανησυχεί και έτσι απευθύνθηκε στον τεχνικό διευθυντή του Ατρόμητου, ώστε να πιέσει και αυτός με την σειρά του τους ανθρώπους του ΟΦΗ. «Την προηγούμενη Πέμπτη πήραμε μαζί τηλέφωνο από το γραφείο του τον κ. Μαχλά και τον ρωτήσαμε αν τελικά με θέλουν ή όχι. Ο κ. Μαχλάς είπε πως θα μας έπαιρνε πίσω μετά από δέκα λεπτά και πήρε μετά από τρεις ώρες και ενημέρωσε πως τελικά δεν ενδιαφέρεται ο ΟΦΗ για εμένα. Αυτή είναι όλη η αλήθεια».

Και από την στιγμή που δεν τον υπολόγιζαν στην ομάδα του Περιστερίου, τον ενημέρωσαν πως οποιαδήποτε πρόταση και αν ερχόταν, θα τον παραχωρούσαν χωρίς να αξιώσουν χρήματα. «Έτσι, ήρθε η πρόταση από τον Λεβαδειακό, μιλήσαμε με τους ανθρώπους της ομάδας και είμαστε πολύ κοντά σε συμφωνία».

Ο Κροάτης επιθετικός δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κρήτη, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως κρατάει κακία στους ανθρώπους της ομάδας. «Μιλήσαμε με τους ανθρώπους της ομάδας και πλέον είμαστε πολύ κοντά με τον Λεβαδειακό. Από τον ΟΦΗ έχω μόνο καλές αναμνήσεις. Είναι μια ομάδα που θα έχω πάντα στην καρδιά μου. Αυτοί με τους οποίους έχω πρόβλημα ξέρουν καλά ποιοι είναι. Όλους τους υπόλοιπους δεν θα τους ξεχάσω ποτέ. Και πάνω από όλους τον κόσμο της ομάδας. Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ είναι από τους καλύτερους που έχω συναντήσει στη ζωή μου. Θα τους θυμάμαι για πάντα».

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο