Αναγνώστες

Από το Blogger.
Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010
Ο Άρης Σοϊλέδης μίλησε στην "Athletic Press" για το ενδιαφέρον του ΟΦΗ και την επιθυμία του να δείξει την αξία του.

Ο 19χρονος αριστερός εξτρέμ είναι…
στην κορυφή της λίστας των Χατζηνικολάου, Μαχλά για την ενίσχυση της ομάδας και όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει κάτοικο Ηρακλείου για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Ο Σοϊλέδης, που θα έρθουν «πακέτο» με τον Νικλητσιώτη δανεικοί από τον Ολυμπιακό, μιλάει στην «Athletic Press» για την επικείμενη κάθοδο του στην Κρήτη, δίνοντας την υπόσχεση για την δική του παρουσία.

«Πραγματικά είναι πολύ σημαντικό που ενδιαφέρεται για εμένα μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ» είναι τα πρώτα λόγια του Άρη Σοϊλέδη και στην συνέχεια αναφέρεται στο ενδιαφέρον από την πλευρά της Κρητικής ομάδας «με εμένα δεν έχει μιλήσει κάποιος από την ομάδα, γιατί μιλούν απευθείας ο ΟΦΗ και ο Ολυμπιακός. Γνωρίζω όμως ότι στην ομάδα θέλουν πολύ να έρθω και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμένα».

Όσον αφορά την έλευση του, τονίζει ότι «αν τελικά έρθω, γιατί σίγουρα δεν μπορούμε να πούμε κάτι αν δεν ολοκληρωθούν οι συζητήσεις, υπόσχομαι πάρα πολλά. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να βοηθήσω τον ΟΦΗ να πετύχει τον στόχο του, που δεν είναι άλλος από την άνοδο στην Σούπερ Λίγκα».

Τέλος, αναφέρεται στο… «ψηστήρι» που έγινε από την πλευρά του Γιώργου Κατσικογιάννη, λέγοντας «πράγματι, ο Γιώργος μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον ΟΦΗ. Μου είπε για τον κόσμο που ακολουθεί την ομάδα παντού, για τις εγκαταστάσεις που υπάρχουν, αλλά και γενικά μου έδωσε να καταλάβω ότι η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα να κάνω ήταν ο ΟΦΗ».
athleticradio.gr

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο