Αναγνώστες

Από το Blogger.
Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010
Από τη συζήτηση με τον Ζντράβκο Πόποβιτς δεν θα μπορούσε να λείψει το κεφάλαιο «ΟΦΗ» και ο τρόπος με τον οποίο έκλεισε αυτό το καλοκαίρι.

«Πιστεύω πως ο Μαχλάς από την αρχή δεν με ήθελε. Ολον αυτόν τον καιρό ήθελε να κερδίσει τις εντυπώσεις και γι’ αυτό τον λόγο ασχολήθηκε μαζί μου», ισχυρίστηκε ο Κροάτης επιθετικός και συνέχισε:
«Αν δεν τον πίεζαν οι οπαδοί, δεν θα έκανε την παραμικρή κίνηση για να με πάρει από τον Ατρόμητο. Αναγκάστηκε να πει ότι με θέλει για χάρη του κόσμου. Αν και στις αρχές Ιουλίου είχαμε συμφωνήσει προφορικά, μετά άρχισε να καθυστερεί την επισημοποίηση της συνεργασίας μας. Κάθε φορά που αποδεχόμουν μια πρόταση που μου έκανε, μετά άλλαζε τα δεδομένα και ζητούσε άλλα πράγματα. Είχα αρνηθεί προτάσεις από άλλες ομάδες μόνο και μόνο για τον ΟΦΗ. Και ποιο ήταν το αποτέλεσμα;».

Οσο για την τελευταία συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο του ΟΦΗ, ο 26χρονος υποστηρίζει: «Μία μέρα προτού πάω να μιλήσω με τον κ. Κομπότη, είχα επικοινωνία με τον κ. Μαχλά. Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως, αν ήθελα, θα ερχόταν στην Αθήνα για να κλείσει τη συμφωνία με τον Ατρόμητο. ‘Ελα’, του είπα, ποτέ δεν το έκανε. Και τώρα που υπέγραψα στον Λεβαδειακό, βγαίνει και λέει πως ήθελε να πάω στον ΟΦΗ.

Αν όντως ήθελε, δεν θα έπαιζε αυτό το θέατρο μαζί μου. Με απογοήτευσε. Δεν με σεβάστηκε ούτε ως ποδοσφαιριστή ούτε ως άνθρωπο. Ευτυχώς οι οπαδοί του ΟΦΗ ξέρουν την αλήθεια και μου δείχνουν ακόμα και τώρα την αγάπη του.
exedrasports.gr

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο