Αναγνώστες

Από το Blogger.
Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010
Ο Βασίλης Ρόβας έκανε τις πρώτες του δηλώσεις σαν ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ μιλώντας στον Athletic Radio 104,2.

Ο 26χρονος αμυντικός μέσος δεν έκρυψε την ικανοποίηση του για την μεταγραφή του στην ομάδα του Ηρακλείου δηλώνοντας υπερήφανος που θα φοράει τα "ασπρόμαυρα".


"Υπήρχε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες όμως δεν το σκέφτηκα καθόλου μόλις μου τηλεφώνησε ο Νίκος(σημ. Μαχλάς). Το μόνο που σκέφτηκα ήταν πότε θα συμφωνήσω" δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Ρόβας μίλωντας στον Athletic Radio 104,2.

Aναλυτικά η συνέντευξη του Βασίλη Ρόβα στον Athletic Radio 104,2:

Για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ: "Τα τελευταία χρόνια υπήρχε ενδιαφέρον από τον ΟΦΗ ακόμα και όταν αγωνιζόμουν στον Ατρόμητο. Φέτος πριν έρθω σε επαφή με τον ΟΦΗ, υπήρχε ενδιαφέρον από άλλες ομάδες της Σούπερ Λίγκα όμως όταν μίλησα με το Νίκο(σημ. Μαχλά) δεν σκέφτηκα καθόλου το ενδεχόμενο να πάω σε άλλη ομάδα πέραν του ΟΦΗ. Μπορεί να μην ήρθα στην ομάδα τα προηγούμενα χρόνια όμως φέτος ήρθα την κατάλληλη στιγμή και την πιο δύσκολη. Η ομάδα θα αγωνιστεί για την άνοδο και πιστεύω ότι τελικά θα τα καταφέρει".

Για τον εαυτό του: "Μου αρέσουν τα δύσκολα και για αυτόν τον λόγο δεν πήγα σε ομάδα της Σούπερ Λίγκα. Επειδή προερχόμουν από ομάδα που δεν είχα χρόνο συμμετοχής, επιθυμούσα να πάω κάπου που θα έχω χρόνο συμμετοχής. To επόμενο βήμα που θα έκανα θα ήταν αποτέλεσμα αρκετών συγκυριών και ο ΟΦΗ συγκεντρώνει αρκετές από αυτές. Είναι μεγάλη ομάδα, με ιστορία, "βαριά" φανέλα και έναν τεράστιο κόσμο. Είναι πραγματικά τιμή μου που φοράω την φανέλα του ΟΦΗ. Και πιστέψτε με πολλοί παίκτες ζηλεύουν αυτούς που βρίσκονται στο ρόστερ του ΟΦΗ, γιατί είναι μια μεγάλη ομάδα".

Για τη νέα χρονιά: "Φέτος είναι η χρονιά του ΟΦΗ, το πιστεύω ακράδαντα. Θα είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα. Ελπίζω ότι φέτος θα τελειώσουν τα βάσανα του ΟΦΗ και θα πάνε όλα καλά ώστε η ομάδα να επιστρέψει εκεί που ανήκει, στην Σούπερ Λίγκα. Είμαι χαρούμενος που είμαι ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ και θέλω να κάνω τα πάντα ώστε να κερδίσω τον κόσμο με την παρουσία μου".

Για την παρουσία του στον Άρη: "Πήγα με όνειρα στον Άρη όμως δεν είναι του χαρακτήρα μου να κάθομαι σε μια ομάδα και να μην παίζω. Έχω προσωπικότητα και φιλοδοξίες από τον εαυτό μου".

Για τον ΟΦΗ: "Πραγματικά έχω μείνει ενθουσιασμένος από το κλίμα που υπάρχει στον ΟΦΗ. Είναι τέλειο και σε αυτό έχουν συμβάλει όλοι που βρίσκονται στην ομάδα. Είναι πολύ δύσκολο για έναν παίκτη να βρει αυτό το κλίμα σε ομάδα στην Ελλάδα. Γίνεται σκληρή δουλειά στην προετοιμασία και ο κόσμος πρέπει να έχει υπομονή. Γίνεται καλή δουλειά και αυτό θα βγει αργότερα στον αγωνιστικό χώρο".

Για το πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής: "Η Β΄ Εθνική δεν έχει καμία σχέση με την Σούπερ Λίγκα. Σε αυτό το πρωτάθλημα χρειάζεται να παρουσιάσεις όλα τα στοιχεία μιας καλής ομάδας. Πάνω από όλα χρειάζεται να μην χάσουμε ούτε βαθμό στην έδρα μας. Από ότι γνωρίζω ο κόσμος γεμίζει το γήπεδο και είμαι σίγουρος ότι φέτος θα βρεθεί δίπλα μας και θα μας βοηθήσει ώστε να πετύχουμε τον στόχο που δεν είναι άλλος από την επιστροφή της ομάδας, εκεί που ανήκει - στην Σούπερ Λίγκα".

πηγη: www.athleticradio.gr

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο