Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Βασίλης Ρόβας μίλησε στον Athletic Radio 104,2 και αποκαλύπτει πως... άλλαξε το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ.

Ο 24χρονος αμυντικός μέσος στάθηκε άτυχοςπριν από δύο εβδομάδες όταν υπέστη ρήξη αχίλλειου τένοντα με αποτέλεσμα να χρειαστεί να μείνει εκτός δράσης για πέντε περίπου μήνες.

Παρ’ όλα αυτά ο Βασίλης Ρόβας δεν το βάζει κάτω και μιλάει στον Athletic Radio 104,2 για πρώτη φορά μετά τον σοβαρό τραυματισμό του. Ο πρώην μέσος του Άρη αποκαλύπτει μάλιστα το νέο του συμβόλαιο διάρκειας 2,5 χρόνων με τον ίδιο να ζητάει από τον ΟΦΗ να μην πάρει χρήματα μέχρι τον ερχόμενο Ιανουάριο, δείγμα του χαρακτήρα του και του ήθους του.

Ακόμα αναφέρεται στο χειροκρότημα του κόσμου στο παιχνίδι με τον ΑΟΧ, πράξη που του δίνει δύναμη όπως λέει ο ίδιος.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Βασίλη Ρόβα στον Athletic Radio 104,2:

Για το χειροκρότημα των φιλάθλων του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον ΑΟΧ: «Έτσι είναι η ζωή αλλά η αγάπη του κόσμου με βοηθάει πολύ. Όταν μπήκα στο γήπεδο στον αγώνα με τον ΑΟΧ, με χειροκρότησε όλος ο κόσμος του ΟΦΗ. Μου έδειξαν ότι πάνω από όλα είναι άνθρωποι και με βοήθησε σημαντικά αυτό το γεγονός. Κρίμα που δεν μπορώ να παίξω από τώρα όμως θα επιστρέψω πιο δυνατός».

Για τα δικά του συναισθήματα όταν μπήκε στον αγωνιστικό χώρο: «Το μόνο που αισθάνθηκα ήταν αμηχάνια. Όταν σηκώνεται ένα ολόκληρο γήπεδο να σε χειροκροτεί και ενώ δεν έχει δει να αγωνίζεσαι ακόμα. Το μόνο που νιώθεις είναι να πεισμώνεις που δεν μπορείς να παίξεις και να τους δείξεις ότι αξίζεις να βρίσκεσαι σε αυτήν την ομάδα».

Για την αντιμετώπιση που έχει από τον ΟΦΗ: «Αυτήν την αγάπη που έχω νιώσει στην ομάδα και αυτό ξεκινάει από την κεφάλη. Έχω μείνει με το στόμα ανοικτό. Οι άνθρωποι του ΟΦΗ σκέφτονται πάνω από όλα ως πραγματικοί άνθρωποι και όχι ως παράγοντες. Είναι δίπλα μου όλη την ώρα».

Για τον ίδιο: «Εγώ δεν κοίταξα να υπογράψω πρώτα το συμβόλαιο και μετά να έρθω στην ομάδα. Πήγα αμέσως στο Καρπενήσι γιατί δεν ήθελα να χάσω καμία προπόνηση. Αν ήμουν σε άλλη ομάδα δεν θα ενεργοποιούσαν την προφορική συμφωνία και θα με άφηναν εκτός ομάδας. Αυτό πιστεύω εγώ. Αντιθέτως στον ΟΦΗ έδειξαν ανθρωπιά και ότι βρίσκονται δίπλα μου. Θεώρησα και εγώ επειδή καταλαβαίνω την προσπάθεια που γίνεται στον ΟΦΗ ότι έπρεπε να μην πάρω χρήματα μέχρι τον Ιανουάριο και να κάνουμε το συμβόλαιο από 2 χρόνια σε 2,5. Πιστεύω ότι αυτό έπρεπε να κάνω και ήταν το λιγότερο που μπορούσα για να δείξω την ευγνωμοσύνη μου στον ΟΦΗ».

Για την επιστροφή του στην δράση: «Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα επέστρεψω σιδερένιος και το πιστεύω γιατί είμαι δυνατός άνθρωπος. Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον γιατρό του ΟΦΗ Γιώργο Στεφανουδάκη και το Νίκο Μαχλά που βρίσκονται δίπλα μου κάθε μέρα. Από ότι μου λέει ο γιατρός είναι πολύ ενθαρρυντικά τα μηνύματα και αρχές με μέσα Ιανουαρίου θα μπορώ να είμαι φουλ έτοιμος να παίξω και θα βρίσκομαι στην διάθεση του προπονητή μου».

Για τον ΟΦΗ: «Αυτήν την στιγμή ο ΟΦΗ έχει το καλύτερο υλικό στην Β΄ Εθνική. Αν πάνε όλα καλά η ομάδα θα βρίσκεται του χρόνου στην Σούπερ Λίγκα και θα τελειώσουν τα προβλήματα που υπάρχουν στον ΟΦΗ. Προβλήματα βέβαια που είναι μηδαμινά. Η ομάδα είναι ομάδα επιπέδου Σούπερ Λίγκας. Απλά χρειάζεται να γίνει ομάδα. Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα και γίνεται πολύ καλή δουλειά. Υπάρχει καλό τεχνικό τιμ που δουλεύει για αυτόν τον λόγο και όλα πάνε όπως πρέπει».

Για τον τραυματισμό του: «Είναι κάποιες φορές που η ζωή και η μοίρα σου παίζουν κάποια παιχνίδια. Είχα αποφασίσει να πάρω το 3. Όταν πήγα στην Καρδίτσα μου είπε ο αδερφός μου να πάρω το 13. Επιστρέφω στο Ηράκλειο και τραυματίζομαι Παρασκευή και 13. Όμως το νούμερο δεν αλλάζω. Κάθε δυσκολία είναι για καλό».
Επιμέλεια: Μανώλης Σαρρής

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο