Αναγνώστες

Από το Blogger.
Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Για το αίσιο τέλος της υπόθεσης του και τον φετινό ΟΦΗ μίλησε στον Athletic Radio 104,2 ο Γιάννης Ταραλίδης.


Ο 29χρονος αμυντικός μέσος φιλοξενήθηκε στην «Θύρα 8» από τον Μανώλη Σαρρή και τόνισε ότι ποτέ δεν θέλησε να κάνει κακό στον ΟΦΗ λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «εγώ το λέω και ας μην με πιστεύουν κάποιοι, ότι ο ΟΦΗ είναι η ομάδα που αγάπησα. Δεν μπορούσα και δεν ήθελα ποτέ να της κάνω κακό. Aκόμα και αν δέχτηκα αρκετές πιέσεις που δεν είναι η ώρα να μπω σε λεπτομέρειες».

Παράλληλα υπογράμμισε ότι «από τον Μαχλά δεν έχω κανένα παράπονο».
Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιάννη Ταραλίδη στον Athletic Radio 104,2

Για το τέλος της υπόθεσης του: «Ήταν ένα θέμα που ταλαιπώρησε και εμένα αλλά και την ομάδα. Εγώ δεν είχα ποτέ κανένα παράπονο από την τωρινή διοίκηση, ούτε προσπάθησα να κάνω κακό στην ομάδα. Εγώ το λέω και ας μην με πιστεύουν κάποιοι, ο ΟΦΗ είναι η ομάδα που αγάπησα».

Για τις επαφές που είχε με τον ΟΦΗ και την δική του συμπεριφορά: «Περίμενα ότι θα συναντήσω τέτοια αντιμετώπιση από τον κόσμο και έχει δίκιο κατά κάποιο τρόπο γιατί τους μετέφεραν λάθος πράγματα. Οι φίλαθλοι είχαν δίκιο με αυτήν την στάση απέναντι μου γιατί νόμιζαν ότι εγώ προσπαθούσα να πάρω παραπάνω χρήματα από όσα έπρεπε να πάρω και ότι θα έκανα κακό στην ομάδα. Δεν είχα ποτέ την θέληση να κάνω την ζημιά στην ομάδα και αν ήθελα θα μπορούσα να το κάνω από τον Ιούνιο όπου υπέγραψα το χαρτί για να πάρει ο ΟΦΗ την άδεια συμμετοχής. Ήμουν αυτός που κινήθηκε πρώτος για να πάρει ο ΟΦΗ το έγγραφο αδειοδότησης, παρόλο που δέχτηκα αρκετές πιέσεις. Δεν θέλω να το παίξω καλός. Αλλά ζητάω τα λεφτά που έχω δουλέψει, δεν έχω οικονομικό πρόβλημα αλλά άκουσα πολύ κακά σχόλια στα αποδυτήρια του γηπέδου. Όχι, από τον Μαχλά – από τον οποίο δεν έχω κανένα παράπονο – αλλά από κάποιους άλλους. Το θέμα έχει λήξει εδώ και δέχτηκα αυτόν τον διακανονισμό».

Για τον φετινό ΟΦΗ:«Ο ΟΦΗ είναι μια ομάδα που έχει διατηρήσει παίκτες από τα προηγούμενα χρόνια, αυτός που μου έκανε εντύπωση είναι ο Γιακούμπου γιατί πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή που δίνει μεγάλη πνοή στην επίθεση. Το καλό είναι ότι δέχεται πολύ δύσκολα γκολ και το σημαντικό σε αυτήν την κατηγορία είναι ότι όταν έχεις καλή άμυνα, μπορείς να σκοράρεις και να κερδίσεις».

Για τον Λεβαδειακό: «Αν δεις το υλικό που έχει ο Λεβαδειακός, καταλαβαίνεις ότι έχει μείνει το 80% από το ρόστερ της περσινής περιόδου. Με τις προσθήκες που έγιναν, δεν έχουμε δέσει ακόμα και δεν βγαίνει στο γήπεδο η εικόνα που θα θέλαμε. Όμως, πιστεύω ότι έχουμε βρει τον δρόμο μας και δεν νομίζω ότι θα χάσουμε περισσότερο έδαφος. Πολύ δύσκολα προλαβαίνουμε την πρώτη δυάδα. Πλέον, πρώτος στόχος μας είναι να μπούμε τα πλέι-οφ και μετά βλέπουμε για κάτι καλύτερο».

athleticradio 

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο