Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Την πρώτη του συνέντευξη σαν ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ έδωσε ο Σαΐμπου Γιακούμπου μιλώντας στον Athletic Radio 104,2.

Ο Γκανέζος επιθετικός βρέθηκε στο στούντιο
του σταθμού φιλοξενούμενος του Μανώλη Σαρρή κάνοντας γνωστούς τους στόχους του αλλά και το τι θέλει να πετύχει με τον ΟΦΗ.

Ο 24χρονος τόνισε ότι η εμπιστοσύνη που του έδειξαν από τον ΟΦΗ τον ωθούν στο να «να βοηθήσω μέσα από την καρδιά μου ώστε η ομάδα να πάρει την άνοδο για την Σούπερ Λίγκα».

Ακόμα ο Γιακούμπου μιλάει για τους προσωπικούς του στόχους, για τον αριθμό των γκολ που θέλει να πετύχει, για το Νίκο Μαχλά αλλά και για την οικογένεια του.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Σαΐμπου Γιακούμπου στον Athletic Radio 104,2:

Για το τι γνώριζε για τον ΟΦΗ πριν έρθει στην Ελλάδα: «Γνώριζα για το ελληνικό ποδόσφαιρο όμως για να είμαι ειλικρινής δεν ήξερα πολλά για τον ΟΦΗ. Πολλά πράγματα έμαθα για την Ελλάδα από τον Μέγκαχεντ που μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την χώρα. Ο μάνατζερ μου, μου εξήγησε ποιος είναι ο ΟΦΗ και πόσο μεγάλη ομάδα είναι».

Για τα μέχρι τώρα συμπεράσματα του: «Σε μια εβδομάδα είδα ότι ο ΟΦΗ έχει πολύ καλή οργάνωση, καλούς παίκτες αλλά και έναν πρόεδρο που γνωρίζει καλά το ποδόσφαιρο. Επίσης ο προπονητής δείχνει ότι είναι καλός χαρακτήρας».

Για τις πρώτες του εντυπώσεις από τον ΟΦΗ: «Όποιος με έχει δει στο Ηράκλειο, με ρωτούσε αν είμαι ο Γιακούμπου που διάβαζαν στις εφημερίδες. Βλέπω ότι ο κόσμος αγαπάει σαν τρελός στην ομάδα και αυτό το γεγονός με κάνει να θέλω να βοηθήσω τον ΟΦΗ μέσα από την καρδιά μου και να πετύχω σπουδαία πράγματα με τον σύλλογο. Έμεινα εντυπωσιασμένος μόλις μπήκα στις εγκαταστάσεις του ΟΦΗ. Η ομάδα δείχνει ότι έχει πολύ καλές υποδομές και έχει μια σοβαρότητα. Το καταλαβαίνω βλέποντας τις εγκαταστάσεις που υπάρχουν στον σύλλογο ότι αυτή η κατηγορία δεν αξίζει για τον ΟΦΗ».

Για τους φιλάθλους του ΟΦΗ: «Ο κόσμος του ΟΦΗ είναι ευγενικός και για να πω την αλήθεια δεν το περίμενα. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτό το γεγονός. Θέλω να φέρω την οικογένεια μου, να μείνω στην Κρήτη αρκετά χρόνια και να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα».

Για τον εαυτό του: «Πιστεύω ότι η θέση μου είναι στην επίθεση. Να αγωνίζομαι σαν δεύτερος επιθετικός. Τα χαρακτηριστικά μου είναι η ταχύτητα, το καλό σουτ και θέλω να παίζω γρήγορα. Να δίνω την μπάλα αμέσως και να βοηθάω τους συμπαίκτες μου. Ελπίζω ότι θα μπορέσω να πετύχω περισσότερα από 16 γκολ».

Για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν από τον ΟΦΗ: «Είναι πολύ βασικό για εμένα που με εμπιστεύονται στην ομάδα. Όταν σου προσφέρει συμβόλαιο τριών χρόνων είναι αρκετά σημαντικό για εμένα και μου δίνει πολλά κίνητρα ώστε να κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα. Υπήρξε εμπιστοσύνη από όλους στον ΟΦΗ και για αυτόν τον λόγο δέχτηκα και εγώ να υπογράψω συμβόλαιο διάρκειας τριών χρόνων».

Για την ρήτρα των 2 εκ. ευρώ: «Μου έκανε εντύπωση ότι μπήκε τόσο μεγάλη ρήτρα από την ομάδα. Όμως οι άνθρωποι του ΟΦΗ μου έδειξαν και με αυτόν τον τρόπο ότι με εμπιστεύονται και πιστεύουν σε εμένα».

Για την παρουσία του κόσμου: «Χαίρομαι πάρα πολύ που οι φίλαθλοι του ΟΦΗ έρχονται στο γήπεδο και βλέπω αρκετό κόσμο να παρακολουθεί τις προπονήσεις. Θέλω να τους πω ότι εγώ αλλά και οι συμπαίκτες μου θα κάνουμε ότι μπορούμε για να πάρει η ομάδα την άνοδο».

Για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ: «Πιστεύω ότι η μεταγραφή μου στον ΟΦΗ και την Ελλάδα μου δίνει την δυνατότητα να κάνω ένα βήμα στην καριέρα μου. Είχα προτάσεις και από άλλες χώρες όμως από την αρχή πρώτη μου επιλογή ήταν ο ΟΦΗ».

Για τους προσωπικούς του στόχους: «Όπως κάθε ποδοσφαιριστής έτσι και εγώ έχω φιλοδοξίες. Γνωρίζω ότι ο ΟΦΗ έχει αγωνιστεί σε αρκετά παιχνίδια στην Ευρώπη. Γιατί να μην το πετύχουμε ξανά; Θέλω μέσα από τον ΟΦΗ να επιστρέψω στην εθνική ομάδα της Γκάνας».

Για την συνομιλία του με το Νίκο Μαχλά: «Μόλις είδα τον κύριο Μαχλά το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση ότι είναι νεαρός σε ηλικία. Ήταν πολύ απλός στην συμπεριφορά του και με τον τρόπο με τον οποίον μου μίλησε με κέρδισε αμέσως».

Για την οικογένεια του: «Είμαι παντρεμένος και έχω μια μικρή κορούλα. Θα έρθουν σύντομα στο Ηράκλειο για μόνιμη εγκατάσταση και θέλω να ζήσουμε πολλά χρόνια σε αυτήν την υπέροχη πόλη».
Επιμέλεια: Mανώλης Σαρρής

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο