Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τρίτη 31 Αυγούστου 2010
Το νέο τριετές του συμβόλαιο με τον ΟΦΗ υπέγραψε τη Δευτέρα ο Γιακούμπου Σαϊμπού και στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στη μεγάλη αγάπη που δείχνει ο κόσμος στην ομάδα.. Ο Γκανέζος επιθετικός βρέθηκε
στα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε παρουσία του προέδρου του ΟΦΗ, Νίκου Μαχλά. Μιλώντας για τη νέα σελίδα που ανοίγει στην καριέρα του, ο 24χρονος φορ τόνισε αρχικά ότι "είχα πληροφορίες από άλλους παίκτες για την σημαντική βελτίωση που έχει το ελληνικό ποδόσφαιρο και ήθελα να έλθω στην Ελλάδα. Εχω ενημερωθεί για τον ΟΦΗ, την ιστορία του, την μεγάλη και πολύχρονη παρουσία του στη Σούπερ Λίγκα και φυσικά όταν έμαθα μέσω του μάνατζερ μου ότι θέλει επιθετικό, ζήτησα και ήλθα στο Ηράκλειο. Στο μικρό χρόνο που είμαι στην πόλη και στις επαφές που έχω με το κόσμο που έχω συναντήσει, έχω αντιληφθεί την μεγάλη αγάπη που έχει στην ομάδα, αλλά και το μεγάλο πόθο να δει ξανά τον ΟΦΗ να αγωνίζεται στη Σούπερ Λίγκα όπου είναι η θέση του".

Ολοκληρώνοντας, ο Σαιμπού υποσχέθηκε ότι "θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να υλοποιηθεί ο στόχος τους που είναι και στόχος όλων μέσα στην ομάδα. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό για το ΟΦΗ που έχει πρόεδρο έναν άνθρωπο που είναι εξαιρετικός χαρακτήρας και προέρχεται από το ποδόσφαιρο. Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω το κ. Μαχλά για το ειλικρινές ενδιαφέρον που μου έχει δείξει. Επίσης θεωρώ ότι είναι σημαντικό για τον ΟΦΗ ότι το τεχνικό τημ και οι παίκτες που ανήκουν στην ομάδα είναι πολύ καλοί χαρακτήρες και επαγγελματίες με όλη τη σημασία της λέξης."

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο