Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Την βεβαιότητα του ότι θα βρεθεί διοικητική λύση στον ΟΦΗ στη γενική συνέλευση της Παρασκευής και η ομάδα δεν θα αναγκαστεί να οδηγηθεί σε διοίκηση πρωτοδικείου εξέφρασε μιλώντας στον "Κρήτη Σπορ FM 87.6" το μέλος του Δ.Σ της ΠΑΕ κ. Αριστείδης Λεβεντάκηςπου έδωσε το παρόν στην επιθεώρηση που έκανε ο κ. Γενεράλης σήμερα το πρωϊ στο γήπεδο του ΟΦΗ. "Ο ΟΦΗ θεωρώ ότι δεν θα πάει σε μια διοίκηση πρωτοδικείου, όμως δεν φτάνει αυτό. Πρέπει άμεσα να αντιμετωπίσει τα οικονομικά του προβλήματα και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τον κόσμο του" επισήμανε ο παράγοντας του ΟΦΗ που στη συνέχεια έκανε έκκληση στον κόσμο της ομάδας να βοηθήσει περισσότερο στο οικονομικό κομμάτι " Κάνω έκκληση στον κόσμο, καθώς και την περασμένη χρονιά και όλα τα προηγούμενα χρόνια, επιθυμούσαμε διακαώς ο ΟΦΗ να πάει στον κόσμο του. Αυτό έγινε όμως δεν υπάρχει αυτή η ανταπόκριση που περιμέναμε από τον κόσμο. Ο κόσμος πρέπει να ενισχύσει και να στηρίξει οικονομικά την ομάδα, ιδίως τώρα, άμεσα, σήμερα... Ο Ηρακλής μέχρι τώρα έχει διαθέσει 5 χιλιάδες διαρκείας, δεν επιτρέπεται ο ΟΦΗ να μην έχει πουλήσει μέχρι τώρα, τουλάχιστον 4 χιλιάδες, είναι αδιανόητο αυτό. Μόνο έτσι ο ΟΦΗ θα περάσει στον κόσμο του, μόνο έτσι ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει τα προβλήματά του". Αναφορικά με το αγωνιστικό κομμάτι ο κ. Λεβεντάκης τόνισε ότι "Η ομάδα αγωνιστικά φέτος θα είναι πολύ καλύτερη από πέρσι και αυτό το λέω με βεβαιότητα. Θεωρώ ότι δεν θα έχει αγωνιστικά προβλήματα. Διοικητικά χρειάζεται μια μεγάλη προσπάθεια". Σε ότι αφορά τον εαυτό του και το αν θα παραμείνει σε διοικητικό πόστο στην ΠΑΕ είπε: "Εγώ είμαι και θα είμαι πάντα από οποιοδήποτε πόστο. Όπως ήμουν πριν έτσι θα είμαι και στο μέλλον. Δεν έχει σημασία αν θα είναι κανείς μέσα στο διοικητικό συμβούλιο, εγώ πάντα θα είμαι κοντά στον ΟΦΗ και θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου όπου μπορώ. Ακόμα είναι νωρίς να πούμε κάτι περισσότερο για το αν θα είμαι στο νέο Δ.Σ. Σήμερα (Τρίτη 31/8) θα γίνει σύσκεψη και θα ληφθούν κάποιες αποφάσεις". Σε ότι έχει να κάνει με το ενδεχόμενο ο ΟΦΗ να έχει φιλάθλους στο πλευρό του στο ματς της πρεμιέρας με την Βέροια ο κ. Λεβεντάκης επισήμανε ότι "Θα πάρουμε οδηγίες αυτή την εβδομάδα από την ΕΠΑΕ για το αν επιτρέπονται οι μετακινήσεις οπαδών και αν επιτραπεί, θα το αντιμετωπίσουμε όπως και την περασμένη αγωνιστική χρονιά". Τέλος αναφορικά με την επίσκεψη του κ. Γενεράλη και την έγκριση που έδωσε στο γήπεδο του ΟΦΗ με συνοπτικές διαδικασίες φέτος ο κ. Λεβεντάκης υπογράμμισε ότι "Πέρσι είναι γνωστό ότι υπήρχαν κάποιες αντικειμενικές δυσκολίες, οι οποίες φέτος δεν υπάρχουν και έχουν εκλείψει ως... δια μαγείας. Το γήπεδο θα πάρει άδεια και ο ΟΦΗ θα δώσει κανονικά τους αγώνες του στην έδρα του".

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο