Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τρίτη 24 Αυγούστου 2010
Εμπλοκή στη μεταγραφή του Γιώργου Κατσικογιάννη παρουσιάσθηκε σήμερα το μεσημέρι και ο διεθνής μέσος ειδοποιήθηκε από την ομάδα του να μην κατέβει στο Ηράκλειο. 

Η αρχική συμφωνία ανέφερε ότι ο ΟΦΗ θα πρέπει να δώσει μισθό, πριμ και σπίτι στο ποδοσφαιριστή όπως έγινε και το περασμένο Ιανουάριο όταν είχε έλθει για πρώτη φορά στο Ηράκλειο.


Σήμερα από την μεριά του Ολυμπιακού εκφράσθηκε η άποψη ότι θα πρέπει ο ΟΦΗ να πληρώσει ένα μέρος από το συμβόλαιο που έχει ο Κατσικογιάννης με την ΠΑΕ του Πειραιά.

"Πιστεύω να ξεπερασθεί το πρόβλημα που έχει παρουσιασθεί,δήλωσε ο Γιώργος Κατσικογιάννης. Θέλω να έλθω στον ΟΦΗ κι αυτό το γνωρίζουν στον Ολυμπιακό. Καταλαβαίνω ότι τα χρήματα που καλείται να παίξει ο ΟΦΗ δεν είναι λίγα και εύχομαι και πιστεύω ότι θα ξεπερασθεί το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε και αύριο ή την Πέμπτη να είμαι στο Ηράκλειο. Από χθες και επίσημα έχω κάνει γνωστό στον Ολυμπιακό ότι η μόνη ομάδα που θέλω να πάω είναι ο ΟΦΗ. Μπορεί να υπάρχουν προτάσεις από ομάδες super league, όμως εγώ θέλω να επισρέψω στον ΟΦΗ. Ολοι μου φέρθηκαν με το καλύτερο τρόπο στο διάστημα που φόρεσα την φανέλα του και τους έχω στην καρδιά μου. Να είναι σίγουροι όλοι ότι και στη νέα συνεργασία μας θα δώσω το καλύτερο εαυτό μου για να βοηθήσω τον ΟΦΗ να πετύχει αυτό που δεν μπόρεσε πέρυσι."

Σχετικά με τους παίκτες που θέλει ο ΟΦΗ να πάρει από τον Ολυμπιακό ο Κατσικογιάννης ανέφερε ότι είναι πολύ καλές επιλογές γιατί πρόκειται για παίκτες που έχουν ικανότητες και ταλέντο και είναι σίγουρος ότι θα βοηθήσουν και θα βοηθηθούν από τον ΟΦΗ.
Πηγη:  Cretalive

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο