Αναγνώστες

Από το Blogger.
Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Ο Μπάμπης Χαραλαμπάκης μίλησε στον Athletic Radio 104,2 για το νόμο που έβαλε τέλος στην καριέρα του.

Ο Κρητικός αμυντικός μίλησεγια τα συναισθήματα του που είχαν ως αποτέλεσμα την αποχώρηση του από την ενεργό δράση σε ηλικία μόλις 30 χρονών. Ο Μπάμπης Χαραλαμπάκης τόνισε ότι ο νέος νόμος θα υποχρεώσει ακόμα περισσότερους αθλητές να σταματήσουν την ενασχόληση τους με τον αθλητισμό.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Μπάμπη Χαραλαμπάκη στον Athletic Radio 104,2:

Για το ξαφνικό εμπόδιο που είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρηση του από τον ΟΦΗ: «Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να σταματήσω να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο. Ο νόμος που έβγαλε το υπουργείο εσωτερικών απαγορεύει σε επαγγελματίες αθλητές να κατέχουν θέση δημοσίου υπαλλήλου. Πριν από τέσσερα χρόνια είχα κάνει αίτηση για να διοριστώ στο δημόσιο και φέτος ήρθε η ειδοποίηση ότι τελικά διορίζομαι. Δύο μήνες μετά τον διορισμό μου, ήρθε ένα έγγραφο που ανέφερε ότι έχει ψηφιστεί ένας νόμος που ανέφερε ότι πρέπει να γίνει διακοπή στις αθλητικές δραστηριότητες. Στην συνέχεια ήρθε το έγγραφο από την ΕΠΟ όπου η ομοσπονδία ανέφερε ότι το δελτίο μου διαγράφεται για τα επόμενα πέντε χρόνια. Άρα, προκειμένου να μην χάσω την θέση που είναι για μια ολόκληρη ζωή, έπρεπε να σταματήσω το ποδόσφαιρο. Δυστυχώς δεν μας αφήνουν καμία επιλογή. Από εκεί και πέρα δεν γνωρίζω ακόμα αν έχω την δυνατότητα να αγωνίζομαι σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Αναγκαστικά μας υποχρεώνουν να σταματήσουμε το ποδόσφαιρο αφού δεν επιτρέπεται να παίζουμε ποδόσφαιρο ούτε σαν ερασιτέχνες. Εγώ όμως ήδη είμαι σε συζητήσεις με δικηγόρο μου ώστε να μπορώ να παίξω σε μια ομάδα περιφερειακού ή τοπικού. Δυστυχώς Τώρα γιατί ψηφίστηκε αυτός ο νόμος, δεν το γνωρίζω».

Για τις επαφές του με τον ΟΦΗ: «Εγώ θα δω από εδώ και πέρα αν υπάρχει η δυνατότητα να αγωνιστώ σαν ερασιτέχνης. Πλέον, δεν έχω το δικαίωμα να αγωνιστώ σαν επαγγελματίας. Συναντήθηκα με τον κύριο Μαχλά και τον προπονητή μου και τους γνωστοποίησα την απόφαση μου να σταματήσω το ποδόσφαιρο. Όμως για να είμαι ειλικρινής, είμαι σε επαφή με τον δικηγόρο μου μήπως βρεθεί κάποιο «παραθυράκι» και συνεχίσω για έναν χρόνο ακόμα. Είχα κάνει μια πρώτη συζήτηση με τον κύριο Κουράκη. Όμως ούτε εκείνος γνώριζε ότι διαγραφόμουν από ποδοσφαιριστής».

Για την παρουσία του νόμου: «Αυτός ο νόμος θα υποχρεώσει πολλούς αθλητές στην αποχώρηση τους από τον αθλητισμό από την στιγμή που δεν επιτρέπει την ενασχόληση ούτε σε ερασιτεχνικό επίπεδο».

Για τον ΟΦΗ: «Πάντα αγωνιζόμουν σε ομάδες που είχαν στόχο να ανεβαίνουν κατηγορία. Το θετικό για την ομάδα φέτος είναι ότι όλοι οι παίκτες που έχουν έρθει στην ομάδα είναι καλοί χαρακτήρες. Επίσης όλοι τους έρχονται στον ΟΦΗ έχοντας ακολουθήσει μια μεγάλη καριέρα. Είναι μεγάλο πλεονέκτημα για την ομάδα το γεγονός ότι υπάρχουν ισχυροί χαρακτήρες. Από εκεί και πέρα ο κύριος Χατζηνικολάου γνωρίζει την κατηγορία και γίνεται πολύ καλή δουλειά. Επίσης είναι θετικό ότι δεν υπάρχουν τραυματισμοί και πιστεύω ότι φέτος θα τα καταφέρουμε και θα πάρουμε την άνοδο για την Σούπερ Λίγκα».
Επιμέλεια: Μανώλης Σαρρής

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο