Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010
  "Είναι φυσιολογικό που κερδίσαμε το Διαγόρα. Είμαστε καλύτερη ομάδα αγωνισθήκαμε στην έδρα μας, είχαμε την μεγάλη βοήθεια από τον κόσμο μας. Εγινε αυτό που έχει ήδη επισημάνει ο προπονητής μας το αυτονόητο. Η προσοχή όλων μας είναι στο επόμενο εκτός έδρας παιχνίδι με τα Τρίκαλα. Αγώνας και αυτός δύσκολος όπου εμείς θα αγωνισθούμε με στόχο την κατάκτηση των τριών βαθμών." Οι παραπάνω απόψεις ανήκουν στον Μαρκ-Ερικ Γκουέϊ.

Ο έγχρωμος επιθετικός στα τελευταία δύο παιχνίδια έχει σκοράρει και έχει βοηθήσει στην κατάκτηση της νίκης της ομάδας μας.
"Κάνω τη δουλειά μου, δήλωσε ο Μ.Γκουέϊ. Είμαι επιθετικός και σκόραρα. Η επιτυχία ή η αποτυχία που σημειώνει μια ομάδα, ανήκει σε όλους. Ετυχε εγώ λόγω και της θέσης που αγωνίζομαι να πετύχω δύο τέρματα στους αγώνες με Ιωνικό και Διαγόρα. Όμως δεν είναι κάτι το πολύ σημαντικό. Το σπουδαίο είναι ότι ο ΟΦΗ κέρδισε. Ολοι ανήκουμε στην ομάδα και στόχος μας είναι ο καθένας από τη δική του τη μεριά να βοηθήσει να υλοποιείται ο στόχος που έχει ο ΟΦΗ. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η ομάδα μας έχει μεγάλες υποχρεώσεις. Στόχος μας είναι να επιστρέψει ο ΟΦΗ στη super league . Αυτό σημαίνει πως όπου κι αν αγωνιζόμαστε μοναδικός στόχος είναι η κατάκτηση της νίκης. Στους τελευταίους δύο αγώνες η ομάδα μας πήρε τη νίκη. Όμως αυτό το γεγονός ανήκει στο παρελθόν. Πλέον μπροστά μας έχουμε το παιχνίδι με τα Τρίκαλα. Είναι ένα ακόμη δύσκολο παιχνίδι για μας.
Ερ.: Η επιτυχία βελτιώνει σημαντικά την ψυχολογία σε όλα τα μέλη μιας ομάδας;
Απάν.: Αυτό είναι αλήθεια. Όμως θα προσθέσω ότι με την αλλαγή του προπονητή που έγινε στην ομάδα μας έχει αλλάξει η ψυχολογία μας. Για να έλθει μια επιτυχία θα πρέπει να προηγηθεί σκληρή δουλειά και αυτό γίνεται στον ΟΦΗ.
Ερ.: Με ποιους στόχους ήλθες στον ΟΦΗ;
Απάν.: Ηλθα στην ομάδα με στόχο να την βοηθήσω να επιστρέψει στη super league . Μέσα από την προσπάθεια που θα κάνει η ομάδα μου θέλω να δείξω και τις δικές μου δυνατότητες.
Ερ.: Είναι αυτοσκοπός το γκολ για σένα;
Απάν.: Όχι. Αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι να βοηθήσω την ομάδα μου να υλοποιεί το στόχο που έχει. Λόγω της θέσης που αγωνίζομαι είμαι πιο κοντά στο γκολ σε σχέση με άλλους παίκτες π.χ. αυτούς που είναι στην αμυντική γραμμή. Ισως στο πάθος που έχω για να βοηθήσω τον ΟΦΗ ορισμένες φορές να φαίνεται ότι έχω άγχος με το γκολ. Όμως δεν είναι αυτή η πραγματικότητα.
Ερ.: Ποιους τομείς πιστεύεις ότι πρέπει να προσέξετε ενόψει του επόμενου εκτός έδρας αγώνα;
Απάν.: Προσωπικά αυτό που με ενδιαφέρει είναι πρώτα η ομάδα μου. Δεν το λέω γιατί θέλω να υποτιμήσω τον αντίπαλο που έχουμε. Όχι. Πιστεύω ότι το τελικό αποτέλεσμα στους αγώνες που δίνουμε εξαρτάται πρώτα από τη δική μας απόδοση. Θα συμφωνήσω με την άποψη του προπονητή μας, ότι κάθε ομάδα θέλει να κερδίσει ή έστω να πάρει βαθμό όταν αντιμετωπίζει τον ΟΦΗ. Αυτό σημαίνει ότι εμείς σαν ομάδα θα πρέπει σε κάθε αγώνα να έχουμε πολύ καλή απόδοση, γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να πολλαπλασιάσουμε τις πιθανότητες να πάρουμε τη νίκη.
Ερ.: Εχεις προσαρμοσθείς στο Ηράκλειο και στον ΟΦΗ;
Απάν.: Όλα είναι πολύ καλά. Ολοι στην ομάδα με βοηθούν, Όμως θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο κόσμο του ΟΦΗ για την αγάπη που δείχνει σε μένα και στους άλλους παίκτες. Οπου βρεθώ ο κόσμος δείχνει την εκτίμηση του σε μένα και την ομάδα. Είναι φοβεροί οι φίλαθλοι του ΟΦΗ. Προσωπικά με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ. Για όλους τους παίκτες ήταν πολύ σημαντικό που στο τελευταίο παιχνίδι με το Διαγόρα ο κόσμος εκτός από τη νίκη, έμεινε ευχαριστημένος και από το θέαμα που του παρουσιάσαμε και αυτό το έδειξε και στη λήξη του παιχνιδιού. Ηταν φοβερές στιγμές να έχει λήξει το ματς ο κόσμος ήταν στις εξέδρες χειροκροτούσε την ομάδα και δεν έφευγε. Ο κόσμος είναι μεγάλη δύναμη για τον ΟΦΗ.

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο