Αναγνώστες

Από το Blogger.
Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010
O Φραντς Μπερτίν μίλησε στον Athletic Radio 104,2 για την εποχή Αναστόπουλου στον ΟΦΗ αλλά και για τον κόσμο της ομάδας.
μο της ομάδας.


Ο Αϊτινός αμυντικός μιλώντας στον Μανώλη Σαρρή τόνισε ότι ο 52χρονος τεχνικός «αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι οι νέες ιδέες που έχει φέρει στην ομάδα» προσθέτοντας παράλληλα ότι ο φετινός ΟΦΗ είναι καλύτερος από τον περσινό.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Φραντς Μπερτίν στον Athletic Radio 104,2:

Για τη νίκη επί του Ιωνικού: «Η ομάδα έχει πάρει ένα νέο αέρα, δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές και ο στόχος παραμένει ίδιος που δεν είναι άλλος από την άνοδο στην Σούπερ Λίγκα».

Για το Νίκο Αναστόπουλο: «Ο νέος προπονητής έχει αλλάξει πολλά πράγματα σε θέματα τακτικής. Δουλεύουμε πολύ τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση, όχι ότι δεν είχαμε δουλέψει πολύ με τον προηγούμενο προπονητή, όμως ο κύριος Αναστόπουλος έχει φέρει άλλο «αέρα» στην ομάδα».

Για την αλλαγή προπονητή: «Ήταν έκπληξη και για εμένα η αλλαγή προπονητή. Όμως εγώ είμαι παίκτης και κάνω την δουλειά μου μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Είναι κρίμα για αυτόν και πιστεύω ότι δεν πρόλαβε να δείξει την δουλειά του».

Για τον φετινό ΟΦΗ: «Είμαστε σαφώς καλύτεροι από πέρυσι. Δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα. Το παιχνίδι με τον Διαγόρα είναι ιδιαίτερα σημαντικό και πρέπει να το κερδίσουμε».

Για τους φιλάθλους του ΟΦΗ: «Καταλαβαίνω τον θυμό τους όταν δεν έρχεται το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ο κόσμος του ΟΦΗ είναι πολύ δυνατός και δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί τους. Την Κυριακή βρέθηκαν αρκετοί φίλαθλοι στο γήπεδο, μας βοήθησαν αρκετά ώστε να πάρουμε τη νίκη»

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο