Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010
Χθες αγωνισθήκαμε σαν μεγάλη ομάδα. Αφού δεν μπορέσαμε να πάρουμε τη νίκη, τουλάχιστο δεν χάσαμε. Δεν υπάρχει για μας σήμερα το παιχνίδι με τον Εθνικό Αστέρα. Η προσοχή μας είναι στον επόμενο αγώνα με τον Παναιτωλικό όπου στόχος μας είναι η κατάκτηση των τριών βαθμών. Το παραπάνω δήλωσε μετά το της σημερινής προπόνησης ο Γιώργος Νικλητσιώτης.

Ο ταλαντούχος παίκτης πήρε μια δεύτερη ευκαιρία μετά το παιχνίδι με τη Δόξα Δράμας και είχε πολύ καλή απόδοση, γεγονός που αναγνωρίσθηκε από όλους όσους είδαν το ματς.


" Ο αντίπαλος μας χθες πήγε το παιχνίδι στη δύναμη γιατί δεν είναι τεχνική ομάδα, δήλωσε ο Γιώργος Νικλητσιώτης. Αγωνισθήκαμε σε ένα μικρό γήπεδο και νομίζω ότι παίξαμε σαν μεγάλη ομάδα, γιατί αφού δεν μπορέσαμε να κερδίσουμε τουλάχιστο πήραμε τον ένα βαθμό. Για μας πλέον δεν υπάρχει το χθεσινό ματς. Η προσοχή μας είναι στο επόμενο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό όπου στόχο μας είναι η νίκη. Δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε την αξία που έχει ο αντίπαλος μας, όμως είναι γνωστό ότι εμείς όπου κι αν αγωνιζόμαστε έχουμε στόχο τη νίκη. Είμαστε πολύ καλή ομάδα και απλά πρέπει να το αποδείξουμε μέσα στο γήπεδο. 

Όλα τα παιδιά σήμερα έχουμε στο μυαλό μας μόνο το επόμενο ματς με τον Παναιτωλικό. Οι σχέσεις μου με τους συμπαίκτες μου είναι πολύ καλές. Αν και είμαι μικρό χρόνο στην ομάδα μου είμαστε όλοι δεμένοι πάρα πολύ. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα είμαστε τόσο δεμένοι μεταξύ μας. Φυσικά με τέτοια νοοτροπία θα συνεχίσουμε μέχρι το τέλος της σαιζόν γιατί θέλουμε όλοι μας ο ΟΦΗ να επιστρέψει στη super league . Ο κ. Χατζηνικολάου δεν μου έδωσε χρόνο συμμετοχής. Ο κ. Αναστόπουλος μου έχει δώσει ευκαιρίες στα δύο τελευταία ματς. Δεν θέλω να κρίνω τον εαυτό μου, όμως αυτό που μπορώ να πω είναι ότι στο χρόνο που αγωνίσθηκα έδωσα τα πάντα για να υλοποιήσει ο ΟΦΗ το στόχο του. 


Ο κόσμος εδώ στο Ηράκλειο σε κάθε ευκαιρία μου εξωτερικεύει την αγάπη του στο πρόσωπο μου. Πιστεύουν σε μένα. Φυσικά πιστεύουν στη προσπάθεια που κάνει η ομάδα μας και όλοι οι παίκτες θέλουμε όσο τίποτε άλλο να του φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν, δηλαδή να φέρουμε την ομάδα μας στη μεγάλη κατηγορία. Θα υπενθυμίσω ότι δεν θα πρέπει να βλέπουμε μακριά, παρά μόνο στο επόμενο παιχνίδι, γιατί το πρωτάθλημα έχει μακρύ δρόμο ακόμη και όπως είναι γνωστό όλα θα κριθούν στην λήξη του."

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο