Αναγνώστες

Από το Blogger.
Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Ο Νίκος Μαχλάς βρέθηκε στο στούντιο του Athletic Radio 104,2 και μίλησε για όλους και για όλα.


Ο πρόεδρος του ΟΦΗ μίλησε με τον Μανόλη Χρονάκη στο στούντιο του σταθμού και αναφέρθηκε σε όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα και όχι μόνο.

Αναφέρθηκε σε όλα τα ''καυτά'' θέματα της ομάδας του ΟΦΗ, για την ενασχόλησή του με τα κοινά,για το θέμα που έχει προκύψει με τον Αναστόπουλο και την Καλλιθέα,για τα οικονομικά και τον δανεισμό της ΠΑΕ ΟΦΗ,για το οτι οι κρητικοί επιχειρηματίες έχουν κλείσει την πόρτα στον ΟΦΗ και το οτι υπάρχουν στιγμές που έχει μετανιώσει που ανέλαβε ένα τόσο μεγάλο φορτίο αλλά η αγάπή του για την ομάδα είναι μεγάλη και έχει τη δύναμη να προσφέρει.

 Αναλυτικά η αποκλειστική-αποκαλύπτική του συνέντευξη.

''Είναι χαρά μου να βοηθήσω τον τόπο μου και την ομάδα που αγαπώ,τον ΟΦΗ.''

Αγαπώ το Ηράκλειο τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Δεν ξεχνάω την καταγωγή μου. Έχω εμπειρία και μπορώ να βοηθήσω. Είναι χαρά μου να βοηθήσω τον τόπο μου και την ομάδα που αγαπώ,τον ΟΦΗ. Ο κ.Κουράκης βοήθησε τον ΟΦΗ και τον ευγνωμωνώ.Μου το είχε προτείνει να κατέβω υποψήφιος και το δέχθηκα ευχαρίστως. Είχα δώσει τον λόγο μου σ' αυτόν και γι'αυτό κατεβαίνω στις εκλογές.Είχα και από αλλού προτάσεις αλλά με γνώμονα το καλό του τόπου μου κατεβαίνω με τον Γιάννη Κουράκη στο Δήμο Ηρακλείου και το τέταρτο δημοτικό διαμέρισμα.

Τι έχει προσφέρει ο Γιάννης Κουράκης ως δήμαρχος στο Ηράκλειο

Το Ηράκλειο έχει αλλάξει όψη.Είναι τιμή μου που είμαι μαζί με τον Γιάννη Κουράκη που έχει κάνει τεράστιο έργο στο Ηράκλειο τα προηγούμενα χρόνια και θα το συνεχίσουμε μαζί.Προσπαθώ να τα συνδυάσω όλα.Και τον ΟΦΗ και τον Δήμο.Υπάρχουν αναξιοποίητες περιοχές όπως και η γενέτειρα μου, Ν.Αλικαρνασσός και θα κάνουμε έργα γιατί έχουμε όρεξη να προσφέρουμε.

Τι θα προσφέρει στον αθλητισμό του τόπου μας αν εκλεγεί

Μπορώ να προσφέρω πολλά στον αθλητισμό όπως κάνω όλα τα χρόνια της ζωής μου. Το Ηράκλειο έχει ταλέντα και μπορούμε να περιμένουμε κάτι καλό από τους νέους αθλητές.


''Η κίνηση του Λεβαδειακού αποσκοπεί σε κάτι και είναι μια τακτική που την θεωρώ άστοχη και άτοπη.''

Εμείς δεν έχουμε φιλίες με κανέναν. Δεν υπάρχει Σαλευρής για μας και όλοι που θέλουν να πειράξουν τον ΟΦΗ είναι εχθροί μας.Τώρα το θυμήθηκαν το θέμα του Αναστόπουλου?Πιστεύω οτι φέρονται πονηρά.Εμείς δεν είχαμε καμία ενημέρωση από κανένα για το θέμα αυτό.Υπάρχει ένα χαρτί χειρόγραφο από την ΠΑΕ Καλλιθέα.Δεν μας έχει κοινοποιήσει κανένα χαρτί η αρμόδια αρχή,η ΕΠΟ. Η ενεργοποίηση της τιμωρίας για μας δεν υπάρχει. Η κίνηση του Λεβαδειακού αποσκοπεί σε κάτι και είναι μια τακτική που την θεωρώ άστοχη και άτοπη.Δεν χρωστάμε σε καμία Καλλιθέα και σε κανένα άλλο.

''Παλεύουμε καθημερινά. Ο κόσμος βοηθάει και έχουμε θέληση και αγάπη για να πετύχουμε.''

Μπορούμε να τα λύσουμε όλα μόνοι μας. Παλεύουμε καθημερινά. Ο κόσμος βοηθάει και έχουμε θέληση και αγάπη για να πετύχουμε.Υπάρχουν άνθρωποι που τρέχουν καθημερινά, τα χρήματα δεν μας φτάνουν αλλά προσπαθούμε να κερδίσουμε χρόνο για να βρούμε χρήματα μέχρι νεωτέρας.Υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ. Δύο δρόμους έχουμε μπροστά μας.Τον κόσμο και τους επιχειρηματίες. Είναι δύσκολες οι καταστάσεις.Εύχομαι με την αυξηση του Μετοχικού κεφαλαίου να πανε όλα καλά γιατί έχουμε ανάγκη από βοήθεια από όλους. Σκεφτόμαστε και την λύση του δανεισμού από τις τράπεζες.

''Μας έχουν κλείσει όλοι τις πόρτες''

Μας έχουν κλείσει όλοι τις πόρτες.Μόνο ο κ.Χαλκιαδάκης μας βοηθά και τον ευχαριστώ.Για χορηγία σκεφτόμαστε να έχουμε διαφήμιση με φιλανθρωπικό χαρακτήρα.Θα στηρίξουμε μια τέτοια προσπάθεια.

Ο δικός του στόχος

Στόχος μου είναι να ανεβάσω τον ΟΦΗ και να μείνει εκεί που ανήκει.Επίσης να εξυγιανθούμε οικονομικά.

Για την αλλαγή προπονητή στον ΟΦΗ

Δεν είχα έρθει σε καμία επαφή με τον Αναστόπουλο πριν φύγει ο προηγούμενος κόουτς.Στηρίζαμε τον κ.Χατζηνικολάου και ήταν επιλογή της διοίκησης και τον ήθελα και γω. Με έχει εντυπωσιάσει ο Αναστόπουλος και πιστεύω οτι όλα θα πανε καλά και θα ανέβουμε.

''Αγαπώ αυτό που κάνω και υπάρχουν στιγμές που έχω μετανιώσει που ανέλαβα τόσες μεγάλες υποχρέωσεις ''

Δεν θα αφήσω κανένα να πειράξει την ομάδα και θα συνεχίσω να τρέχω κάθε μέρα για το καλό της ομάδας.Θέλουμε τιμιότητα σε όλα.Αγαπώ αυτό που κάνω και υπάρχουν στιγμές που έχω μετανιώσει που ανέλαβα τόσες μεγάλες υποχρέωσεις γιατί είμαι υπεύθυνος για όλα και όταν κάτι δεν πάει καλά πάντα υπάρχει κάποιος που σε περιμένει να σε σταυρώσει.Όμως και τα λάθη που κάνω δεν τα κάνω σκόπιμα. Τραβάω βαρύ φορτίο.Μαρτύριο αλλά είμαι μπροστάρης μαζί με τον κόσμο πάντα.Αλοίμονο ολόκληρο Ηράκλειο να μην μπορεί να στηρίξει μια τόσο μεγάλη ομάδα.Πάνω στην πλάτη μου είναι όλα.Ας αναλογιστούν όσοι ευθύνονται για αυτά που εγώ προσπαθώ να διορθώσω.Αυτοί την ''κάνανε '' και γω με αγάπη και με τον κόσμο μαζί δεν θα αφήσω αβοήθητη την ομάδα.Ο Γιάννης Κουράκης βοήθησε τα μέγιστα την ομάδα.Ο προηγούμενος πρόεδρος από τον Κ.Κουράκη έκανε λάθη και όχι μόνο τα πληρώνουμε εμείς αλλά και με βάση μίας συμφωνίας που δεν εγκρίνω τον πληρώνουμε ακόμα.

athleticradio.gr

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο