Αναγνώστες

Από το Blogger.
Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010
Λέγοντας ότι "ο στόχος του ΟΦΗ είναι πάνω από τους δικούς μου" ο Σοϊλέδης έδωσε το σύνθημα μιλώντας στον Athletic Radio 104,2.

Ο νεαρός διεθνής μίλησε στο Νίκο Μαρκάκη εκφράζοντας του την επιθυμία του να κερδίσει με τον ΟΦΗ την άνοδο για την Σούπερ Λίγκα. Ο 19χρονος αριστερός εξτρέμ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η ομάδα θα πάρει την άνοδο τονίζοντας παράλληλα ότι πάνω από τους προσωπικούς στόχους μπαίνουν εκείνοι της ομάδας.


Αναλυτικά η συνέντευξη του Άρη Σοϊλέδη στον Athletic Radio 104,2:

Για το νέο πρωτάθλημα: «Πιστεύω ότι έχουμε πολύ καλούς παίκτες και θα παλέψουμε με όλες τις δυνάμεις μας για να οδηγήσουμε τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκα».

Για τις συστάσεις που είχε για να έρθει στον ΟΦΗ:«Μου είχε μιλήσει ο Κατσικογιάννης για το κλίμα και μου είπε τα καλύτερα. Είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες όμως επέλεξα τον ΟΦΗ γιατί είναι πολύ σοβαρή ομάδα και διαθέτει τα καλύτερα εχέγγυα για εμένα. Είχα προτάσεις και από ομάδες της Σούπερ Λίγκα όμως από την αρχή ήθελα τον ΟΦΗ γιατί θα παίξω αρκετά παιχνίδια και επειδή το πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής είναι ιδιαίτερα σκληρό».

Για τον εαυτό του: «Ο κύριος Βαλβέρδε θέλει το καλό μας και αν έμενα στον Ολυμπιακό θα έπαιζα 5 με 6 παιχνίδια. Μου μίλησε και μου είπε ότι το καλύτερο για εμένα είναι να πάω σε μια ομάδα και να επιστρέψω πιο έτοιμος. Πρώτος στόχος μας είναι να πάρουμε την άνοδο με τον ΟΦΗ. Πρώτα περνούν οι στόχοι της ομάδας και μετά οι προσωπικοί. Εγώ θα ήθελα μέσω του ΟΦΗ να δείξω ότι αξίζω και να επιστρέψω στον Ολυμπιακό».

Για τον ΟΦΗ: «Όλα τα παιδιά μας βοηθούν πολύ, το κλίμα στην ομάδα είναι πολύ καλό και θα είναι έτοιμη η ομάδα. Πιστεύω ότι φέτος θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο από πέρυσι. Υπάρχει ένα πολύ καλό ρόστερ και εφόσον όλοι δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας μαζί με την διοίκηση και τον προπονητή τότε ο ΟΦΗ θα πάρει την άνοδο για την Σούπερ Λίγκα».
Πηγη: Athletic Radio

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο