Αναγνώστες

Από το Blogger.
Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010
Το δικό του μήνυμα στέλνει ο Νίκος Μαχλάς, με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Εξέδρα των Σπορ", ενόψει της απογευματινής γενικής συνέλευσης του ΟΦΗ, χτυπώντας τα καμπανάκια και ξεκαθαρίζοντας πως μόνος του δεν μπορεί να συνεχίσει:
"Το αν αγαπώ ή όχι τον ΟΦΗ το έχω αποδείξει. Εχω κάνει τα μέγιστα, έχω υπερβάλλει εαυτό, έχω βάλει χρήματα και αν χρειαστεί θα ξαναβάλω, αλλά η αλήθεια είναι ότι αν δεν υπάρξει βοήθεια δεν μπορώ να συντηρήσω μια ομάδα με στόχους και φιλοδοξίες όπως είναι ο ΟΦΗ. Δεν λέω ότι φεύγω, απλά λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Στη γενική συνέλευση θα πούμε αλήθειες. Ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους και αν κάποιοι πιστεύουν ότι τους κλείνω τον δρόμο προς την ομάδα, θα κάνω στην άκρη. Αν έρθουν θα είμαι κοντά τους" τόνισε ο πρόεδρος της ΠΑΕ, ξεκαθαρίζοντας όμως ότι δεν υπάρχει θέμα προσφυγής στο Πρωτοδικείο.

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο