Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010
Ο 19χρονος μέσος του ΟΦΗ έκανε ντεμπούτο στην αναμέτρηση με την Δόξα Δράμας και μιλώντας στους Γιώργο Κορτσιδάκη και Μανώλη Σαρρή εξέφρασε την ικανοποίηση του που το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα συνδυάστηκε με νίκη για την Κρητική ομάδα.

«Σίγουρα, είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα την πρώτη εμφάνιση μου στο πρωτάθλημα. Πετύχαμε μια μεγάλη και αγχωτική νίκη και είμαι χαρούμενος που συνδυάστηκε με την πρώτη μου εμφάνιση» ήταν τα πρώτα λόγια του διεθνούς μέσου που στάθηκε στην 15νθημερη αποχή που έβγαλε τον ΟΦΗ από τον ρυθμό του… «Ήμασταν πολύ καλά προετοιμασμένοι για το παιχνίδι με την Δόξα Δράμας. Έπαιξε σημαντικό ρόλο το κενό που είχαμε στο πρωτάθλημα και σίγουρα με την πάροδο του χρόνου γινόμασταν καλύτεροι και βρίσκαμε τα «πατήματα» μας».

Όσον αφορά την δική του εμφάνιση o Γιώργος Νικλητσιώτης τόνισε «πριν μπω στο παιχνίδι με το που σηκώθηκα, δεχτήκαμε το γκολ και στενοχωρήθηκα αρκετά. Είπα από μέσα μου ότι «θα το γυρίσουμε το ματς» και χαίρομαι αρκετά που μπήκα στο παιχνίδι και καταφέραμε να κερδίσουμε το παιχνίδι».

Τέλος μίλησε για το φετινό πρωτάθλημα λέγοντας «είναι πιο δύσκολο πρωτάθλημα και ιδιαίτερα δυνατό. Όλοι έχουμε προσαρμοστεί πλήρως στους μήνες της παρουσίας μας στον ΟΦΗ και προσπαθούμε ώστε η ομάδα να πετύχει τον στόχο της και να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκα».

athleticradio

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο