Αναγνώστες

Από το Blogger.
Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010
Ο Γιακούμπου προσεύχεται καθημερινά για τον ΟΦΗ και αναφέρει ότι η Κρήτη είναι παράδεισος. Επίσης μιλάει για το Ρανιέρι και την μικρή περιπέτειά του στην Τσέλσι.




Ο Σαϊμπού Γιακούμπου έχει αποδειχτεί «λίρα 100» για ΟΦΗ τον. Όμως για όσους ξέρουν την ιστορία του Γκανέζου, η απόκτησή του δεν ήταν πείραμα. Τον ακολουθούν τρομερές συστάσεις Ο Γιακούμπου μίλησε στην «Εξέδρα» και εξήγησε η γιατί απόκτησή του δεν είναι απλά άλλο ένα πείραμα από τη Μαύρη Ήπειρο.:

«Ο εκπρόσωπός μου Γιάννης Παπαδόπουλος ήταν ο μεσάζων στην υπόθεση, μίλησα με τον ΟΦΗ. Και τα βρήκαμε. Στην αρχή είχα ένα πρόβλημα με τη βίζα μου, αλλά μετά λύθηκε και ήρθα τον Αύγουστο. Ήξερα κάποια πράγματα για τον ΟΦΗ, πιο πολλά όμως ήξερα για τον Μαχλά που έπαιζε στον Άγιαξ. Ήταν μεγάλος παίκτης », είπε αρχικά ο 24χρονος Γκανέζος και συνέχισε κάνοντας σύγκριση με το Τουρκικό ποδόσφαιρο που έχει αγωνιστεί:
«Δεν υπάρχουν τεράστιες διαφορές. Εδώ κυριαρχεί περισσότερο η τεχνική, ενώ στην Τουρκία η δύναμη και το πάθος. Οι οπαδοί είναι το ίδιο φανατικοί. Ειδικά οι δικοί μας εδώ είναι ανεπανάληπτοι ».

Για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκα είπε: «Ελπίζω και προσεύχομαι καθημερινά να τα καταφέρει ο ΟΦΗ. Μπορούμε να το πετύχουμε ».

«Με επέλεξε ο Ρανιέρι»

Για το παρελθόν του και την ευκαιρία να αγωνιστεί στην Τσέλσι: «Όσο κι αν ακούγεται απίστευτο, το 2003 είχα δοκιμαστεί για δύο εβδομάδες από τον Κλαούντιο Ρανιέρι στην Τσέλσι! Όμως ενώ με επέλεξε να παραμείνω, η αγγλική ομοσπονδία δεν μου χορήγησε άδεια εργασίας καθώς ήμουν μόλις 17 ετών και δεν είχα συμμετοχές στην εθνική Γκάνας. Έτσι χάθηκε η ευκαιρία μου ».

Για το ποδοσφαιρικό του ίνδαλμα: «Λατρεύω τον Μίκαελ Εσιέν. Όχι επειδή είναι συμπατριώτης μου, ούτε στην ίδια θέση παίζουμε δεν. Όμως τον θαυμάζω γιατί παίζει πάντα σε πολύ υψηλό επίπεδο και είναι πάντα ανταγωνιστικός. Είναι τιμή μου που είναι από την πατρίδα μου ».

«Εδώ είναι παράδεισος»

Για τη ζωή στην Κρήτη και την οικογένειά του: «Είμαι παντρεμένος και έχω μια κορούλα που ακόμη δεν έχει σβήσει ακόμη τα πρώτα της κεράκια. Δυστυχώς όμως είναι στην Γκάνα. Τους περιμένω το καλοκαίρι κοντά μου. Μου λείπουν αφάνταστα.
Η Κρήτη είναι παράδεισος! Εξαιρετικό μέρος με υπέροχους ανθρώπους. Μου αρέσει πάρα πολύ. Δεν το περίμενα », όσο για την Κρητική κουζίνα:« Από τα καλύτερα φαγητά που έχω φάει στη ζωή μου ».

Για τη ρήτρα 2 εκατ. ευρώ που έχει στο συμβόλαιό του: «Είναι αλήθεια. Πιστεύω ότι μπορώ να πιάσω αυτά τα χρήματα. Θέλω να παίξω κάποια στιγμή σε πολύ υψηλό επίπεδο, Το αξίζω ».

Για τις «παρέες» του: «Το βράδυ του Σαββάτου συναντήθηκα με τον Κουμορτζί. Συζητήσαμε για πολύ ώρα και ένιωσα πολύ όμορφα που βρήκα έναν συμπατριώτη μου. Μια επαφή είχα και με τον Πέλε Φρίμπονγκ όταν παίζαμε με τον Θρασύβουλο. Παίζαμε μαζί το 2003 στη εθνική ομάδα της Γκάνας κάτω των 21 ».

gazzeta.gr

Μοιράσου το άρθρο στο Facebook:




Αρχείο